Servicedesk
Contact
De servicedesk is van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0522 768100. Je kunt de vraag ook via het contactformulier versturen of de vraag per e-mail sturen naar info.glasvezel@re-net.nl. Wij doen ons best om je zo snel en goed mogelijk te woord te staan.
Storing
Als je al gebruikmaakt van glasvezel, meld deze storingen dan bij je telecomaanbieder. Deze doet er alles aan om de storing te verhelpen en informeert je over de voortgang hiervan. Als je nog geen gebruikmaakt van glasvezel, maar vermoedt dat er schade is aan de glasvezelkabel, neem dan contact op met onze klantenservice.
Veelgestelde vragen
Voor al uw vragen over glasvezel en het proces van aanleg tot aansluiting in uw woning staan wij u graag te woord. U kunt ook een kijkje nemen bij
de veelgestelde vragen. Om het u gemakkelijker te maken zijn deze alvast voor u ingedeeld in categorieën.
Routebeschrijving
Vanuit Zwolle/Staphorst/Hoogeveen en Leeuwarden/Steenwijk
Op A32 afrit 3 (Meppel Noord/Oevers/Haven
Einde afrit linksaf (Oevers/Haven)
Op rotonde rechtdoor (Oevers/Haven)
Volgende rotonde rechtdoor (Oevers/Haven)
Volgende rotonde linksaf (Oevers/Haven)
Eerste weg rechts, Setheweg
Aan de linkerhand staat het kantoor van de RENDO groep
GPS-coördinaten
X: 207901
Y: 523727
Contactformulier
Via onderstaand contactformulier kan er contact worden opgenomen met de servicedesk van RE-NET.
Adresgegevens
Correspondentieadres: | Postbus 18, 7940 AA Meppel | |
Openingstijden: | Op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur | |
Telefoonnummer: | 0522 768100 | |
E-mailadres: | info.glasvezel@re-net.nl |