Het coronavirus zorgt voor veel onrust in Nederland. Ook wij volgen de ontwikkelingen op de voet en nemen maatregelen waar nodig.

Klantenservice aan de telefoon

Natuurlijk doen we er alles aan om onze (klanten)service op hetzelfde niveau te houden zoals je van ons gewend bent. We zijn op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar of per mail info.glasvezel@rendo.nl. De wachttijd kan langer zijn dan normaal. Is je vraag niet heel dringend dan stellen we het op prijs als je deze vraag op een later moment stelt.

Hieronder vind u de telefoonnummers per project:

  • Kop van Overijssel   0522 768 111
  • Noordoost Drenthe 0522 768 114
  • Steenwijkerland 0522 768 115
  • Kop van Overijssel kleine kernen 0522 768 111

Voor RE-NET Hoogeveen en Glasvezel de Wolden hebben wij de werkzaamheden bij de klanten gestaakt. Daar waar mogelijk wordt er nog civiel werk verricht waarbij geen klantcontact aanwezig is. Bij storingen, patches en incidenten is een monteur beschikbaar.

Voor vragen omtrent deze projecten kunt u contact opnemen op onderstaande nummers:

  • RE-NET Hoogeveen 0522 768 110
  • Glasvezel De Wolden 0522 701070

Continuïteit van telecomdiensten

Het internet is voor veel mensen en bedrijven vrijwel onmisbaar geworden. De dienstaanbieders houden daarom 24/7 hun netwerk nauwlettend in de gaten. Juist in een crisissituatie zoals nu met de uitbraak van het coronavirus is een goede internetverbinding erg belangrijk om bijvoorbeeld thuis te kunnen werken.

De dienstaanbieders hebben voor dit soort situaties daarom een calamiteitenplan, waarin zij hebben vastgelegd hoe zij ervoor zorgen dat hun diensten altijd beschikbaar blijven. Voor nu betekent dit dat de technici met gepaste maatregelen nieuwe aansluitingen blijven realiseren en problemen oplossen waar dat nodig is.