Servicedesk

Contact

U kunt ons van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 tot 17.00 uur telefonisch bereiken op nummer 0522  768100. U kunt uw vraag ook via het contactformulier versturen of uw vraag per e-mail sturen naar info.glasvezel@re-net.nl. Wij doen ons best om u zo snel en goed mogelijk te woord te staan.

Storing

Als je al gebruikmaakt van glasvezel, meld deze storingen dan bij je telecomaanbieder. Deze doet er alles aan om de storing te verhelpen en informeert je over de voortgang hiervan. Als je nog geen gebruikmaakt van glasvezel, maar vermoedt dat er schade is aan de glasvezelkabel, neem dan contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Voor al uw vragen over glasvezel en het proces van aanleg tot aansluiting in uw woning staan wij u graag te woord. U kunt ook een kijkje nemen bij
de veelgestelde vragen. Om het u gemakkelijker te maken zijn deze alvast voor u ingedeeld in categorieën.

Vacatures

Heb jij affiniteit met glasvezel en op zoek naar een baan?

Bij RE-NET werken we aan het realiseren van glasvezelnetwerken. Bij ons staat ondernemerschap, oplossingsgerichtheid en veiligheid voorop. Heb jij affiniteit met glasvezel en ben je op zoek naar een baan? Solliciteer dan op één van de openstaande vacatures. Op dit moment zijn we op zoek naar een teamcoördinator, werkvoorbereider en een allround glasvezelmonteur.

Nieuwsgierig naar de volledige inhoud van een vacature, download dan de link hieronder:
Teamcoördinator RE-NET
Werkvoorbereider RE-NET
Allround Glasvezelmonteur

Uiteraard kun je een open sollicitatiebrief met CV sturen naar info.glasvezel@re-net.nl.

Glasvezel is de toekomst!

Contactformulier

Via onderstaand contactformulier kunt u contact opnemen met de servicedesk van RE-NET.

    Adresgegevens

    Correspondentieadres: Postbus 18, 7940 AA Meppel
    Openingstijden: Op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur
    Telefoonnummer: 0522 768100
    E-mailadres: info.glasvezel@re-net.nl